tisdag 6 maj 2014

Dagens kjol

Denna kjol har hängt med mig i många år och funkar en mulen dag som det varit idag. Den införskaffades för många år sedan på spirit store och har använts flitigt sedan dess. Det jag gillar med kjolar med en lite högre markerad midja är att den blir mycket mer användbar då, för man kan matcha den med alla fina toppar som är lite för korta och därför inte funkar till ett par byxor, eller iallafall gör så att jag inte känner mig bekväm, vilket är a och o. Blusen jag har till idag är en fining som jag hittade på oasis för något år sedan och jag älskar särskilt volangerna som går längs bysten, en fining som dock används alldeles förlite, men idag fick den åka fram och sätta guldkant till den annars vardagliga kjolen.




Kjol: Tommy Hilfiger Blus: Oasis Halsband: Gammalt arvegods

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar