tisdag 6 maj 2014

Kvällens yoga

Idag gjorde jag något som jag inte har gjort på länge då jag har haft problem med min höft, men idag körde jag mitt första bodybalance pass på 4 månader! Det var så himla roligt och även om man var lite stel och betydligt svagare i musklerna, så var det så himla roligt. Jag hoppas verkligen att jag inte får ont nu, så att jag kan fortsätta träna.
Vad hade jag då på mig? Ja det kan man undra. Jag tycker om att ha färg på mina träningskläder, så därför sportade jag ett grönt linne med en lila sporttopp under. Till det hade jag ett par svarta tajts, men med blåa ränder på sidorna. Jag tycker att det är mycket roligare att träna om man får klä upp sig lite, att man känner sig fin i sina träningskläder, det är viktigt och motiverar mig så mycket mera. If you're dressed the part, your halfway there!


Linne och tajts H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar