torsdag 15 maj 2014

Dagens klänning

Dagens klänning är en härlig blå klänning med röda äpplen på, en del med mumsande maskar på, andra vanliga. Denna klänning har jag haft i 5 år, men den är ett lika säkert kort varje sommar. Det jag gillar med den är att den har en markerad midja, men sen stor kjol, vilket gör att den känns väldigt rolig och lekfull, vilket jag trycker att klänningar ska vara. Det som jag brukar göra med klänningar som de här är att jag knyter en långärmad skjorta över den, då det fortfarande är lite kallt, det gör också att klänningen blir lite neddressad, vilket ibland kan behövas. Men när ajg var ute och fotade idag var det väldigt varmt, vilket ledde till att jag kunde visa hur fin den var utan skjorta. Till klänningen bar jag mina nya rosa Keds, en annan favorit denna kommande sommar.






Klänning Carlings, skjorta H&M, skor Keds och strupbyxor Lindex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar