fredag 16 maj 2014

Lite pyssel

Jag har, precis som så många andra i Sverige en bokhylla från IKEA i utförandet expedit. Jag har sedan läge tröttnat på den, men den sväljer så mycket och min och pojkvännens största prioritet just nu är inte att köpa en ny. För någon månadsen så hittade jag konceptet med washitejp och fastnade direkt. Två dagar senare beställde jag hem tejpen och förvandlade min bokhylla. Det blev ganska så bra och det gav lite färg på väggen i min annars ganska så vita lägenhet. Så efter mycket pill, mönsterpassning och engagemang så var bokhyllan färdig. För att tejpen skulle fästa extra bra, så tog jag och fönade tejpen när jag satt på den och drog sedan med ett gammalt lånekort, så att tejpen verkligen skulle sitta.



2 kommentarer:

  1. Va smart! Måste verkligen pröva det själv! ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man kan även använda det på väggar och liknande och det ger inga märken om man skulle vilja ta bort det, så det är väldigt mångsidigt.

      Radera