fredag 9 maj 2014

Roliga skor

Ett par skor som jag köpte på nätet med vins och förlust var de här skorna. De är ett ganska så intressant möte mellan en klassisk lofer med toffsar och en barbiesko. Det är det som gör skorna så roliga och dessutom ett fashionstatement. För att blanda klassiskt med en metallicklila sko är ett möte mellan klassiskt och lite tackie och på något sätt så funkar det. Tråkiga dagar med oinspirerande kläder brukar jag svida på mig de här innan jag går ut, vilket brukar resultera i att jag iallafall känner mig snygg i skorna. Och uppmärksamhet får dem, säkert både positiv och negativ, men jag har valt att fokusera på det positiva, och med de här skorna är det svårt att inte göra det, för de är ju så himla roliga!



Skor är från Nelly 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar